Sehol nem olyan drága az éves autópályadíj a környéken, mint Magyarországon
A környező országokban a 10 napos matrica ára is csak egyetlen helyen drágább pár forinttal, mint a magyar útdíj.
A környező országokban a 10 napos matrica ára is csak egyetlen helyen drágább pár forinttal, mint a magyar útdíj.
A Horseradish Kft. az évi 20 milliárdos bevételű Dömper-csoport eddigi tulajdonosának neve a Völner-botrányban is felbukkant.
A pályagondozáshoz és -építéshez kell a tőkeemelés, de a sokszorosát kapják majd az államtól 35 éven át.
Egy két hónapja alakult cég több százmilliárd forintot kereshet azzal, hogy átveszi az autópályák nagy részét az állami közútkezelőtől.
Szíjj László Fidesz-közeli üzletember Duna Aszfaltja már nekiállt gödröt ásni a területen, de a létesítési engedély birtokában sem biztos, hogy befejezheti a munkát.
A korábbi csúcsoligarcha volt partnerei Mészáros Lőrinc és Szíjj László üzletfelei mellett dolgozhatnak.
Minden társaság rövid nevében ott van az MKIF rövidítés, utalva a kapcsolatra a központi cég, a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-vel.
Az üzletemberek 2023-tól kezdhetnek hozzá a munkához.
A cégcsoportban a pályaépítés tavaly a szokottnál halványabban ment, ami azt jelenti, hogy a profit 9 milliárdról 4,4 milliárdra csökkent.
Közel 20,4 milliárdos adózott eredményt ért el több mint 252 milliárdos nettó árbevétel mellett a Duna Aszfalt Zrt. 2021-ben. A nyereség negyedét kifizetik osztalékként.
Mészáros Lőrinc üzleti körei húzták be az állami gyorsforgalmi utak üzemeltetésének és fejlesztésének 35 éves koncesszióját. Rövid távon az állam és a párt nyer, hosszú távon Mészárosék.
Miután a Budapest Bank jogilag egyesül az MKB-val, az így létrejövő entitás átmenetileg MKB Bank Nyrt. néven működik tovább. Jövő májusig a Takarék Csoport is integrálódik.
Mészáros Lőrinc és Szíjj László korábban több mint 90 százalékát birtokolta a pénzintézetnek.
Orbán Viktor évértékelőjén felbukkant Csányi Sándor OTP-vezér, Mészáros Lőrinc és Szíjj László NER-nagyvállalkozók is.
Szabadics Zoltán eddig is szerteágazó tevékenységet folytatott ebben a gazdasági szegmensben.
Kilométere 3,3 milliárd forintba fog kerülni.
A Duna Aszfalt tulajdonosa azt állítja, hogy a jachtvásárlásokra befektetésként tekint, a kormány autópálya-koncessziója iránt pedig erősen érdeklődnek, a nyertes konzorciumban akarnak lenni.
Már nem a régi OE-LEM lajstromjelű gépet használják, hanem egy újabb darabot.
Pusztán az visszafogta az útépítésben jeleskedő Duna Aszfalt vállalati kötvényeinek minősítését, hogy bizonytalanná vált, megkapja-e Magyarország az európai uniós támogatásokat.
A Szijjártó Pétert a jachtján vendégül látó üzletember cége hasít a közbeszerzéseken.